Inköpslista?

Hej, förlåt för dålig uppdatering men haft 0 att skriva om. Inte hänt så mycket sen sist. Kom på nu att jag kanske ska skriva klart andra delen av "hästarna i mitt liv", aja ..

På lovet kanske jag och Henny ska till Hööks iaf. Sitter och kollar vad jag behöver (egentligen inget men haha!) och tänkte dela med mig lite :)

* Enfärgade ridbyxor. Har hittat ett par som kostar 479:- men vet ej hur mycket jag kan lägga ut..
* En huvtröja för 229:- , brun.
* Kanske ett svart träns + pannband.
* Kanske ett schabrak 179:- 89:-

Får hoppas jag har råd, lär väl ha ca. 800-900:- så jaa. :)

Förresten så får man nu rida på plan och P är nästan bra. Ska se om jag kan rida rikitgt på Onsdag och då ska jag även se om någon kan komma och fota, bra vaaa? :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0