Tisdag (igår)

Hann inte skriva igår men ni får det nu! For till ÖOR strax efter fem, kollade lite på de som var i ridhuset. Sen träffa jag Amanda & Henny så då snacka vi typ. Sen hade vi ju teori, skulle lära oss att knoppa! Jo, jag kan knoppa, eller jag vet hur man gör fast jag kan inte göra snygga. Jag tror vi alla visste hur man gjorde, bara att vi kanske inte var bäst på det, haha! :D
Iaf så visade Ida två varianter sen valde vi vilken vi tyckte var snyggast, alla tyckte den svårare så den blev det. Vi fick vara två & två och knoppa, jag tyckte Henny & jag skulle ta Hunter. Sagt och gjort! Dock var det ett dumt val då han har världens tjockaste man, suck .. Men det gick , det blev inte så snyggt men massa träning så går det nog. Ska börja knoppa P lite nu och då så kanske jag lär mig!

Hade sedan tänkt spendera lite tid med Hunter. Han borsta bort massa hår (han fäller som fan!) på ena sidan då de kom och sa att de behövde han på teorin för Ohio lekte rodeo. Ledsen Agnes fixade hästen supersnabbt och lämnade bort han .. Inge kul, men imorgon kanske jag ska dit så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0