Cold Creek Ranch♥

Nu är jag här en snabbis och kan ge er en liten uppdatering om hur dagen var! Ca. 14.00 kom vi fram till Skeppsmaln, gick och letade en hyffsad klippa som vi tillslut hittade. Fotade lite medans de andra badade och sedan fikade vi. Hade verkligen urmysigt där - solade, fotade, lurade farsorna och blev dödad av farsorna ungefär ;) Halv sex drog vi till max, Häggströms hänkade dit sen kom de till oss runt halv åtta och har nyss åkt hem.
Men när vi kom hem så for papioch jag iväg till hästarna. Gick och hämtade borstar + flugspray och borstade av sessan en snabbis, hon fick ett äpple med. Sen skulle jag spruta flugspray men då var hon rädd för den? Haha, igår var hon ikke det? Fjanthäst!
Det är så mysigt att vara där nu för djuren är så sällskapssjuka. Typ fåret och lammen följer efter en när man går förbi deras hage och typ skriker på en. Sen sprang jag vid hagen och då kom kossorna också och hängde på! Så söta, sen hästarna kommer och hälsar när man kommer och trycker ihop sig runt en och myser. Måste jag säga hur mycket jag älskar detta stället?!
Smsade lite med Miriam nu ikväll också, och hon sa att Ella tyckte det var väldigt kul att få springa lös på planen så det ser jag framemot att se :D
Det blir kanske imorgon jag gör det istället, för vi ska kanske bort på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0