Dag 03 - Den här veckan

.. Började dåligt. Med en tråkig skoldag, förutom att vi for och åt glass hos Matilda på hålet. Har inga specialla planer för veckan, eller kanske? Imorgon ska Henny och jag fixa lunch hos henne, sen ska vi fota. Ska även försöka hinna rida Ella och kanske träna på friskis. På onsdagkväll ska jag nog rida med Miriam, om hon har tid. Torsdag så ska jag försöka komma iväg på ÖOR och kolla när Henny, Rebecka och de rider. Fredag bli det nog Ella, likaså lördag och söndag. Dock får jag rida själv då Miriam och de ska bort. Även barnensdag på fredag tror jag, och kanske tjejerna från klassen ska hitt på något på lördagkväll? Måste även hinna träffa Julia 1-2 gånger i veckan .. Haha, den var ganska full ändå!
sist någon fotade mig och henny, typ två år sen? haha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0