Dags att ta tag i det här med Ella

Nej, nu får jag ta och skärpa mig. Har hur mycket tid som helst över för henne nu, men jag bara sitter här. Nu får det bli skärpning! Minst tre dagar i veckan ska jag rida, och minst en dag i veckan ska jag gå köra markträning/mys. Nu är det verkligen skärpning, då jag känner att det kanske inte blir så super mycket i vinter, då de är dåligt underlag då osv kanske. Nu kör vi igång, på riktigt igen. Ska ta mig dit imorgon, fredag, lördag och söndag också. That's it. Imorgon ska jag nog rida med M, fredag, lördag, söndag så är de borta så då ska jag trimma på planen och sånt! Ska även tvinga med mig Julia, hihi. (:

Kommentarer
Postat av: malin

sv; haha vare inte du som sa att jag skulle lägga upp den bilden? o:

då vare matilda hahahaah

2011-08-30 @ 19:49:09
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0