Ella 27/8

Gjorde inte något särskilt när jag red, hade inte ridit henne på tre-fyra dagar så vi tog det lite lugnt. Skrittade mest, hon var ganska fin. Försökte springa iväg från arbetet som vanligt ibörjan, men tillslut ger hon sig om man bara är lugn och bestämd. Travade sedan lite, red lätt, men jag kan verkligen inte rida lätt. Eller jag kan rida lätt men jag kan inte rida när jag rider lät, hur drygt som helst. Så travade bara lite, sedan la jag upp stigbyglarna och travade utan dem på fyrkantsspåret. Tränade på att ha henne rakriktad och sedan lite överställd i hörnen för att hon skulle släppa efter lite. Red iaf en timme typ, än fast jag knappt gjorde något haha ..
Förresten, nu på bilderna är det bara travbilder från vänstervarv vilket inte betyder att jag bara red i vänster varv utan att hon inte fotade i höger typ. Och jag vet även att schabraken har glidit upp, såg det nu så dessa 2 sakerna är inget ni behöver kommentera! :)
saker jag annars måste fixa är mina händer + fötter ...Fötterna jobbar jag med som bara den men det far alltid så, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0