Ella 31/8

Kul att de tidsinställda inte kom upp, åh palla.
Ja, iaf. For till Ella strax före sex, Miriam hade bett mig ta in Conny och Ella för hon skulle göra klart middagen och komma sen, så det gjorde jag. Hästarna stod längst upp igen men gissa om de värmde i hjärtat när jag visslar och ropar och ser hur de kommer gåendes, dock när jag kommit nästan halvvägs så vände de om .. Visslade och ropade så kom de igen, travandes och kom fram till mig. Då blir man jäkligt glad, så de fick varsin godisbit när de kom hehe.
Aja, gick med dem till stallet också mös vi tills Miriam kom. Sedan fixade vi dem och red ut. Red runt gropen, skrittade hela vägen och var ute i ca. 1 timme. Ella var lite fjantig ibörjan men sen gick det väldigt bra! Skrittade på halvlånga tyglar hela vägen typ, tog upp och jobbade henne lite ibland men vi lulla mest på och mös. Väldigt mysigt var det, borde helt klart göras om!
Sedan så var Ella på pusshumör och skulle pussas hela tiden, sötan ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

att gropen e mys!? =D

2011-08-31 @ 23:16:52
URL: http://beabystrom.blogg.se/
Postat av: matilda

håller med bea, tänkte precis skriva samma sak :D

2011-09-01 @ 15:05:40
URL: http://konjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0