First day of school.

Hej där! Visst var jag snäll som fixade ett tidsinställt så att ni hade något att läsa när ni kollade in? Haha, tror jag ska fortsätta så. Ett tidsinställt när jag går till 14.00 och två när jag går till 15.20 eftersom att ibland kommer jag fara till Ella direkt efter skolan så! Sen hinner jag kanske blogga på morgonen nu när jag cyklar, satt vid datorn imorse men hade ingen blogglust ..
Men första skoldagen, den var okej. Gick ju och la mig halv tio igår, sen elva låg jag klarvaken så då läste jag i 10 minuter sen så somnade jag typ halv ett. Så drygt när det blir så, usch! Trodde inte jag skulle komma upp men jag var grymt pigg imorse, haha.
Gjorde inget särskilt på skolan, fick ett nytt klassrum, fick glass och lyssnade när lärarna pratade. Hyffsat drygt och sitta och lyssna utan att ha något att säga till om, typ.

Får lov att göra ett sådant streck, annars gåre inte att göra mellanrum -.- hoppas designen är klar snart ..
Hade tänkt följa Julia till Alne eller fara till Ella men det blev inget av det, haha typiskt mig. Orkade inte + att jag inte hade någon skjuts.
Men nu ska jag fixa några tidsinställda tills imorgon sedan far vi till Birgit. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0