för att jag älskar dig

Tack så jättemycket Sofia för att du fixade denna åt mig, det betyder så otroligt mycket. Att du sa ja och sedan iddes vänta i ca. 1 månad på bilder och sedan orka göra den ändå.
Och ni ska veta att vi haft lite strul med den, filmer ville inte skicka, likaså med bilder och musik. Men det löste sig bra, Sofia fixade en annan låt - som passart mycket bättre och bilder och filmer räckte till.
När jag ser filmen kan jag inte sluta le, det är så härligt att se hur lycklig han gjorde mig. Jag kan inte sluta le helt enkelt. Visst är det jobbigt att jag inte sa hejdå osv, men samtidigt känner jag att hade jag gjort det hade det blivit så mycket jobbigare. Och det är bra att han flyttade nu, eftersom han vare borta så länge innan så jag vant mig vid att sakna han. Låter jättehemskt, jag vet, men ungefär så känns det. Jag sitter hellre och ler när jag tittar på filmen än gråter för att det gör så ont. Men glöm aldrig bort att jag älskar han, och kommer alltid göra.

Kommentarer
Postat av: rebecka

börjar gråta när jag ser filmen, det är så hemskt att det är slut nu. kommer ihåg när du började med honom, hur smal och trött han var, och sen sist jag såg er var han i trim och såg hur glad som helst ut. ni var verkligen det perfekta ekipaget. älskar dig gumman, and remember, it's not just your pain if you wanna share it with me <3 love you

2011-08-29 @ 18:23:53
URL: http://rebeckawiklund.devote.se
Postat av: Sofiaaa

Det är det att, jag känner igen mig, jag var med om precis samma sak! Katinka...

Jag förstår dig helt till fullo!

Jag fick vara med henne en lång tid, jag var med i hennes utveckling. Från att vara het, okontrollerbar, till den hon blev. Helt sjukt! Man blir så lycklig, det går inte att beskriva. Man är med om så mke med hästen, man skapar minnen och får ett band, som byggs starkare och starkare. Att sedan måstas skiljas, att veta att sin bästa vän, som man har gått igenom så mkt med, fått så mkt kärlek av, nu bor flera hundra mil bort, flera timmars färd bort. Det är hemskt. Jag förstår dig! det är det. När jag gjorde filmen, satan, jag kände igen mig verkligen. Jag tänkte på Katinka hela tiden, det va därför jag blev som besatt att göra klart filmen. Trotts allt strul!

2011-08-29 @ 20:17:24
URL: http://sofiawikman.blogspot.com
Postat av: lenore.

Vännen, jag förstår hur du mår. Älskar dig, finns alltid för dig! Vi måste verkligen ses nån dag. Saknar dig!<3



Keep on walking, you'll meet again eventually.

2011-08-29 @ 20:19:35
URL: http://hestflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0