Jag hör inte hemma där, har aldrig gjort, kommer aldrig göra.

Det är i tider som dessa som man inser vilka ens riktiga vänner.
När allt faller isär, och folk faktiskt bryr sig om att lyssna då vet man vilka man ska ta vara på.
Det är även i tider som dessa man inser vilka som bara funnits där för att de vill veta, vill ha något att skicka vidare till andra.
Det är nu jag inser att .. jag inte trivs med den, den, den, den, den och den typ. Det är nu jag inser att jag verkligen inte hör hemma där.

Jag ber om ursäkt för alla konstiga inlägg, måste bara få ut allt. Det är så mycket att ta in på en gång. Hoppas ni förstår det!

random bild på saknad ponniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0