Julia & sessan ♥

Hej! Förlåt för dålig uppdatering osv, men jag lever livet niveeeet.
Idag så for vi in till stan runt tolv, pappa köpte en moppe (!!!!!!) åt mig - loveu♥ - och sen köpte mamma ett par höga shorts och en t-shirt åt mig. Grymtgrymt!
Sen runt halv fem hämtade vi Julia också for vi hem till oss, satt vid datorn och sedan åt vi också direkt till Ella. Skulle egentligen hoppa, men jag orkade inte. Så vipps så stod vi ute på ängen och Julia tog UNDERBARA kort på oss! Håller på att ta emot dem nu, så förvänta er grymma bilder senare ;)
Sen filmade Julia medans jag gjorde en rundvisning på gården, kommer upp någon annan dag den.
älskling ♥
och jaaa, jag "red" utan hjälm. Jag satt bara på henne, vi rörde oss inte mycket, knappt något alls!

Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

sv: Har inte testat än. :)

2011-08-05 @ 22:59:25
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0