Mot Ume!

Godmorgon, ungefär. Håller på att packa det sista nu, ska bära ner det till bilen snart. Sen ska jag klä mig och efter det far vi till Maria och grattar Wille och Smilla! Sedan drar vi oss mot Umeå där mormor och morfar väntar på oss i husvagnen, så då bjuder de oss på middag och sedan far de hem och vi tar husvagnen. Härligt va? ;)
Har förresten gjort tidsinställda, dagslistan, som kommer upp 10.00 varje dag. Alltså måndag-torsdag. Vi har ju med oss datorn så jag kommer uppdatera lite smått, om inte internet segar som förr. Ifall jag inte orkar får jag väl se om Julia orkar skriva lite åt mig, hehe.
Grattis till världens sötaste ungar!

Kommentarer
Postat av: Mia

TACK fina Agnes ( eller Agnus...beroende på vem som pratar :-D )!!!

2011-08-07 @ 19:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0