Snart skolstart

Åh, nu närmar sig skolan. Är så sjukt otaggad .. Har panik inför en sak, dock har jag haft det sen sjuan men det fixar sig nog. Usch. Och nej, det är inte nationella - det är jag faktiskt inte så nervös över längre haha! Men något av det första jag ska göra är att prata med Tina om nordvik, typ vad man ska ha för betyg, hur många som kommer in osv. Så vet jag efter det hur hårt jag måste jobba, nu menar jag ju absolut inte att jag tänker slappa till om det inte behövs höga betyg men om det inte är så höga så behöver jag inte stressa sönder och bryta ihop var och varannan vecka iaf.
tog bah en random bild, söte ♥
Middagen hos mormor var övergrym som vanligt, så jävulskt gott! Nu ska jag se lite på gilmore girls och sedan sova tror jag. Ska även fixa några tidsinställda btw!

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

SV; Självklart! Fixar det om en stund :)

2011-08-21 @ 21:46:48
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0