Ta vara på det du tror på, det är allt du har ♥

Vad jag vill säga med den här filmen är enkelt men samtidigt svårt. Jag vill säga att när du tror på något, och älskar det så ska du inte släppa det för något. Det är det dummaste du kan göra. Love you and your partner.
Det svåra är att det är så mycket inblandat. Jag vill säga att jag tappat en vän och den här gången ska jag ta vara på tiden ännu bättre. Den här gången ska det vara tre gånger så mycket blod, svett och tårar.
Jag vill säga till alla er därute som kämpar för fulla muggar att det är värt det, man får något tillbaka tillslut. Vilket jag ska göra nu, jag ska kämpa. Och vår relation ska bli så bra som jag drömmer om  . För den här gången, då är det tills döden skiljer oss åt, for real.
Så till alla ni där ute som tappat hoppet - backa, plocka upp det igen och kör på. Det kommer finnas många stup, men då bli man bara stoltare när man når toppen. Nu kör vi för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0