Tar tag i bloggandet igen

Nu tar jag tag i bloggandet igen, statisktiken ligger på topp än fast jag inte bloggar. Därav kommer blogglusten tillbaka, den skulle sitta kvar bättre om ni kommenterade lite bättre och tipsade mig om vad ni vill läsa om - detskulle göra mig glad! Och även er då jag bloggar om det ni vill läsa om ;)
Idag drog jag ju som sagt till Julia. Först så fotade hon mig lite, sedan gick vi in och kollade runt på datan en stund. Julia frågade om jag sett Irene Huss - Det lömska nätet, vilket jag inte hade så då såg vi på den! EFter halva filmen så fikade vi lite, sedan såg vi klart. Riktigt bra film, inte sådär läskig utan helt perfekt för oss mesar, haha.
Runt fem gick vi ut och pratade lite, sen kom papi också for vi och kollade på lite affärer (pappa alltså, han hade ikke jobbat klart) innan vi for hem och åt.
Mysdag med bästa helt enkelt ♥
Och som ni kanske märkt så for jag inte till sessan, hann inte .. Men får se om Miriam kanske har tid att rida med mig imorgon efter barnridningen, mycket roligare att rida med någon + att Ella är lugnare då pojkvännen är med ;) Annars kanske jag far dit senare på kvällen, återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0