Woho

Ni ska bara veta hur mycket jag längtar tills jag går ut nian. Ska bli så skönt att få börja om på nytt, ny klass, nya kompisar. Och även ca. 7 mil bort, om jag nu kommer in på Nordvik. Högstadiet har varit det jobbigaste som finns, och jag tror inte att nian lär bli bättre. (Nu snackar jag inte bara plugg, inte bara det som har varit jobbigt ..)
Om jag inte kommer in på Nordvik vet jag ärligt inte vad jag ska göra, så känns det nu. Nu när jag bestämt mig för det så kan jag inte tänka mig något annat. Jag är jävligt stolt över att jag vågar ta tag i min dröm, ärligt. Jag vetefan vad jag ska göra sedan, men jag gör iaf det som känns rätt. Och det är jag stolt över.
Enda minus om jag kommer in där, fan vad jag tar ut allt i förväg haha .. , är att jag bara kommer kunna rida Ella på helgerna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0