You belong to me.

Hej där! Hann inte fixa ett tidsinställt åt er igår som skulle komma upp idag, eller visste inte vad jag skulle skriva rättare sagt. Så jag sket i det. Men nu är jag här iaf! Skoldagen segade sig fram som bara den, slutade iaf två så då cykla jag hem och har bara sett på tv osv. Ska snart ätaa.
Får se om det blir någon Ella ikväll, vill dit iaf. Det drygaste är ju fasiken när man ska få ut henne ur hagen för Conny är ju som ett plåster på henne. När det är "vanlig" öppning äre inga problems men nu i sommarhagen har de ju en stor grind så då kan man inte skynda sig att stänga .. Aja, det ordnar sig! Haha. Har lust att rida ut ikväll, men då vill jag ju att Miriam ska hänkaaa, jaja. Vi ser väl sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0