10 timmar på stan resulterar i en död tjej

Åh herregud alltså, såhär önskar jag att alla mina dagar kunde se ut (inte gå på stan i 10 timmar, utan ha en fullspäckad dag haha ..)! Tog bussen till stan 09.48 och mötte upp Jullan, vi gick på hemköp och köpte BJ och götta sedan tog vi bussen 11.15 ut till Alne. 
Väl där gav vi hästarna lunch, tog en promenad med en överspeedad Sudden, mockade, fixade hö och käka BJ. Och nej, det är inte särskilt smart att äta glass i ett kallt stall och när det är -10 ute - inget jag rekomenderar direkt, men gott vare! 

Tog bussen 13.32 till stan igen och då gick vi runt och köpte lite julklappar, väntade på Emelie som aldrig kom. Satte oss tillslut utanför blåbär för vi var så trötta och efter ett tag kom Emelie så då gick vi och käka på Subway, gick lite mer på stan och starx innan halv åtta hämtade pappa mig så då hämtade vi ut mammas mobil och några grejer på pappas jobb. 

Hem direkt och byta om, kvart över åtta var jag i stallet och kom hem strax innan tio (tell u tomorrow) .. Herregud, har varit borta i över 12 timmar idag - ganska skönt ändåå! 

Blir ingen fotning imorgon btw, Jullan kunde inte. Så drar in till stan runt nio med mamma, pappa och Ellen istället ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0