2011

Tänk att det är sista dagen av 2011 nu, herregud! Detta året har, när jag tänker efter, faktiskt varit ett ganska jävligt år. 
Bästa Picca flyttade, gled ifrån massa underbara vänner, kände mig så jävla ensam än fast jag visste att det fanns folk som brydde sig och massa annan skit som är för personlig för bloggen. Så ja, det ska kännas skönt att få börja om på ett nytt år, och den här gången ska jag fan börja om stort.

2011 har ju faktiskt varit bra också! Har lärt känna underbara vänner som jag trivs med, och det är jag verkligen tacksam för. Det är inte ofta jag hittar folk som jag trivs med och inte känner mig obekväm med, vänner som man kan prata med utan att det känns svårt. Så, jag är verkligen glad att jag fått lära känna mina närmaste vänner detta året. ♥



Kommentarer
Postat av: NellieB

ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR <3

KRAM :D

2011-12-31 @ 15:35:07
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: lenore.

<3

2011-12-31 @ 17:50:53
URL: http://playingwithcrayons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0