Chillar jävel och taggar lov!


Sitter i soffan och har nyss sett OC, nu ska jag se avsnitt 13 av PA1 och sedan ätaaa. 
Dagen var bra najs den! Först såg vi på film, såg en skräckfilm som dock inte var så läskig som jag trodde den skulle va haha .. Sedan gick vi tillbaka till skolan och satt där i 20 minuter också gick vi tillbaka och bytte om inför vinterdansen! Åt, fixade lite med håret och sedan hade vi 9:or dans till klockan 14.00 då vi slutade. Det var väldans trevligt det! 

Direkt när jag kom hem satte  jag upp håret och drog på mig myskläder, kärlek♥ Har bara sett tv/suttit vid datorn sen jag kom hem men jag orkar inte annat så det får bli bra! Chilla jävel tills lovet börjar, då dagarna blir långa igen - då kan jag börja ta tag i saker ;) 

Vi hörs senare, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0