Duschning av Ellsan - 30/11

Ja, nu har jag tid. Som sagt så duschade vi ju lillsnuttan i onsdags, skulle först longera men det var döhalt och hemskt så vi sket i det! Kom dit runt åtta också mockade vi, sedan hämtade vi hästarna.

Ella var iaf någorlunda lugn under duschningen, Julia fick hålla i henne så hon kände att hon kunde flytta sig lite mer som hon ville (om man sätt fast henne på var sida, ni fatta, så kan hon ju inte riktigt "komma undan" lika enkelt om hon tycker det är obehagligt osv.) medan jag duschade henne.
Började med att shamponera in henne, det tyckte hon var skönt när hon insåg att det inte var så farligt, och sedan spolade jag av henne. Det var lite läskigare, men hon skötte sig ändå så jag är nöjd över stumpan!
Efter vi var klar fick hon på sig ett fleceetäcke också sprayade jag pälsglans i man och svans och borstade igenom noggrant!
Igår for jag inget för jag var inte hemma, och nu ska jag snart iväg igen så hon får vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0