Ganska glad!

Ganska glad man blir när statistiken ändå är ganska bra än fast man inte bloggar, tyck om er ja ♥

Men ja, idag är allt plugg slut - så skönt! Hade sista provet för terminen idag, i matte och det kändes absolut inte bra och jag har lite ångest .. Aja, får hoppas på det bästa iaf. Nu är det ju bara två skoldagar kvar (måndag, tisdag) och på onsdag så har vi städning/film på förmiddagen och på eftermiddagen har alla 9: or dans! Också torsdag är vi bara på skolan till typ tio och då är det ju avslutning så :) 

Ella-uppdate kanske ni vill ha också? Well, det hade ju kommit snö så man kunde äntligen vara på plan men det hanns bara med en dag och sedan smälte typ all snö och nu är det isbana ÖVERALLT .. Hatar denna skiten! 
Men iaf så sa Julia att hon tyckte vi skulle trampa upp ett fyrkantsspår på en lägda som är ganske stor så kan man rida där, så hoppas det blir av! 

Har bara longerat/tränat från marken/myst på sistonde pga. underlaget då men nu ska vi ta upp ridningen igen hoppas jag. Imorgon bitti ska jag dit och förhoppningsvis rida med Julia och på jullovet ska jag försöka rida så gott som varannan dag iaf. 

På torsdag eller fredag ska Jullan fota oss iaf, både ridbilder och julkort hade jag tänkt så nu har ni bilder att se fram emot. ;)

Nej, nu ska jag vara social med familjen och sedan sova tidigt - imorgon blir en lång dag med stall, fotning med malin och åka till Mattu och träffa lite folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0