Me crying won't change the fact that you walked away

Hej och förlåt att jag inte bloggat. Har inte haft tid helt enkelt, to bad for you :)

Igår var vi iaf och kolla in Nordvik! Lät asnajs alltihop, så nog tror jag det blir att söka dit allt. Drog till sundsvall sedan, köpte en säkerhetsväst, underställ och ett till par rosa reflexer på hööks.
Var sedan på ikea och birsta resten av dagen så det var najss.

Idag har vi firat mig och Emil, ätit massor av tårta, beställt hem pizza, åkt och firat Oliver som fyller 18 imorgon och ätit ännu mera tårta haha ... Har även pluggat jävel så nu ska jag äntligen få sätta mig ner framför OTH och äta vindruvor och dricka zeunerts, skööönt. 

hihih, från idag jooo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lottar ut ett presentkort värt 400kr!

Presentkortet kommer från ImageCollection.se där du kan köpa olika sorters kläder och väskor.

En passande julklapp antingen till dig eller till en kompis?^^

Tävlingen hittar du här: http://thedevilschild.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-presentkort-pa-400kr.html

2011-12-12 @ 16:35:27
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0