bästa vän♥

Måste bara ägna en tanke åt min bästa vän, min underbara barndomsvän Henny. Vi har gått igenom såå mycket tillsammans, både bra och dåligt. Vi har våra perioder (som nu t.ex :( ...) då vi inte snackar på flera veckor, bah hejdaa. De dagarna är fruktansvärda, jag saknar dig otroligt mycket. Saknar tiden då vi hittade på allt, och då menar jag allt. Vi var oskiljaktiga. Det var liksom vi. Vi hittade på allt knasigt tillsammans och vi visste allt om varandra. Saknar det!
men jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig, nomater what, och att du alltid kommer vara min bästa vän.
Sommaren 2010 ♥

Kommentarer
Postat av: henny

<3

vi ska ju röja på lördag :D

2011-07-20 @ 22:29:57
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0