Counting down

Sitter och räknar minuterna , haha. Sneglar på klockan var & varannan sekund för att sedan märka att tiden inte går snabbare för det .. Erica ska iaf hämta mig mellan halv och kvart i ett, därav jag räknar ner typ.
Jag ska inte rida eller så, bara dit och mysa med killen. Han ska skos (visst vare så?) också hade inte Erica någon häst att rida på och hon ville inte släppa ut mig i skogen själv. Vilket jag helt förstår. Har bara ridit ut på han 1 gång. Också tycker han det är väääldigt kul att få komma ut så han kan bli lite tokig. Sen känner jag ju inte till området heller.
Men det spelar ingen roll, ska bli härligt att bara träffa han. Tror jag tar med kameran, inte riktigt bestämt mig än!


dagens. Svarta, uppvikta jeans, blårandigt linne också ska jag hämta min bruna kofta från hööks. Great!

Kommentarer
Postat av: Josefine Gidlund

Såklart att jag läser din blogg också, men det har inte blivit lika ofta eftersom att du inte uppdaterade då du var utomlands ;)



Saknar dig med<3

2011-07-04 @ 18:03:51
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/
Postat av: ElinT

Nu har jag frågestund på bloggen! Ställ gärna en fråga:)

2011-07-05 @ 13:43:39
URL: http://elintaalasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0