Ella 18/7

Ja, vad ska man säga om dagen ridpass? Det gick inte speciellt bra. Jag var ofukuserad och orkade inte, blev irriterad på henne och därifrån gick allt bara utför. För blir jag irriterad blir jag för hård och hon är såå känslig så det är ingen bra kombo, sen så började hon trycka sig inåt på volten och jag tryckte ut henne men trycker jag för mycket far hon iväg i trav och ja .. Haha, vi lär ju fortfarande känna varandra så.
Men jag får ta nya tag, ska se om jag kanske bara skrittar lugnt på onsdag eller något och är det bra väder så duschar jag henne då kanske, om jag får vill säga. Känns det bra på onsdag far jag kanske dit på torsdag också och rider ett hårdare pass. Jaja, det är bara att samla krafterna och fortsätta!
Håller på med filmen och bilderna, får se om jag hinner ladda upp dem idag, hoppas på det :)
Ett av deras ursöta lamm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0