Home sweet home :)

Hallå! Idag är det sjuuukt varmt, var 30 grader när vi for till Miriam. Jag, mamma, Emil, Ellen, faster, kusinerna, morfar, mormor, Birgit, morbror, farmor, farfar och hundarna for dit och fikade 12. Sedan 13 var det ju barnridning, var hela 11 stycken som red så 220:- tjänade jag in på två timmar, inte helt fel! Morfar red också och faster, haha den ni!
Tänkte ju rida Ellatjejen egentligen men jag orkade inte för jag mådde inte så bra, var trött osv. av att ha stått i solen i 2h.. Sen var hon nog inte heller så taggad på att jobba. Far dit på måndag istället :)
Skriver mer imorgonkväll, nu måste jag packa upp/städa, fixa mig och äta en frukt sen 19.10 kommer Henny och 19.20 hämtar morbror oss och skjutsar oss till stan. Väl där ska vi på tivoli med Rebecka, kommer bli grymt!
Sedan imorgon har vi 40års kalas här hela dagen, så ni lär inte höra mycket från mig då heller ..

Kommentarer
Postat av: Mia

Smilla var supernöjd över att ha fått rida :-D ( Det är förresten inte jag som skrivit den andra kommentaren om Picca...finns fler Mia..)

2011-07-23 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0