Klar med städningen, äntligen

Tog bara typ 1-2 timmar att städa rummet, sjukt drygt. Men nu är jag ju klar så. Ska gå och byta om och fixa mig, sen ska jag väl äta. Runt halv sex-sex kommer Amanda och hämtar mig också far vi iväg. Orkar inte släpa med mig kameran så ni får inga bilder, tyvärr.

Till veckan kommer ni få mycket nya bilder. Det är ju hästivalen, sen ska jag vara med Mattu antagligen också ska vi upp till Bredbyn och äta hos familjen Strömstedt, sjukt härligt. Längesen man träffa dem!
sa jag att jag antagligen ska till P på måndag? Det ska jag iaf. Då tar jag med kameran!

Kommentarer
Postat av: kine vapnar

på måndag tror jag att det blir! :)

2011-07-02 @ 19:50:22
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0