Om jag vore rik

Om jag vore rik skulle jag köpa de här röda/gråa, helskodda ridbyxorna från Hööks, sådana som Ingrid har. De är sjuuukt snygga och jag har velat ha röda ridbyxor i flera år, har drömt om JWbyxorna men några sådana tror jag inte det blir. De här kostar iaf 549:-
Jag skulle kunna köpa dem, men det är bara det att jag köper nya ridbyxor, använder de 2 gånger sen säljer jag dem .. Har gjort så med mina beiga från Stockholm horseshow och nu funderar jag på att göra det med de här bara för att kunna köpa de röda . Har typ aldrig blivit nöjd. Haha, vi får se hur det blir!
Någon som är intresserade av mina gråa ridbyxor? (aaa)

Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

SV: Gött ;D

2011-07-03 @ 16:16:48
URL: http://bettanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0