Piccabbo - min bästa vän, mitt liv, mitt allt.

Nu har jag bestämt mig för att berätta för er vad som händer med Piccabbo, varför jag varit så hemlighetsfull och varför det varit massa deppdepp innan Ella kom och kunde få mig på bättre tankar.
Nu kör vi då. Piccabbo och Erica ska flytta till Sundsvall. När jag läste det så trodde jag att jag skulle ramla av stolen och dö, så jävla chockad blev jag. Efter jag läst det var jag i min egna lilla bubbla hela kvällen, allt jag kunde säga var "mm, aa, nej". Jag blev så rädd och ledsen, jag är rädd och ledsen. Jag menar, han har varit mitt liv de senaste 22 månaderna. VI har gått igenom sååå mycket tillsammans och kämpat har vi gjort varje dag.
Jag kommer sakna honom mer än allt annat. Men .. Jag får väl trösta mig med att det bara är 15 mil. Dock är det 15 mil för mycket, alldeles för mycket. 2 mil till alne var nog mycket.
Den gången jag var och hälsade på honom nu i sommar var jag så ledsen att jag bestämde mig att jag inte skulle träffa han mer innan han far, det skulle bara bli för jobbigt .. Men nu så ska han stå på Alne augusti ut, så jag ska träffa han. Vi ska bli fotade och vi ska filma så det bara ryker om det, den sista månaden ska bli den bästa. Du är värd allt, ingen kan ta dig ifrån mig. För du kommer alltid finnas i mitt hjärta, älskade vän ♥



Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

filma mycket!

typ när ni står och myser, han kmr mot dig i hagen!

och fota ännu mer! typ bara en bild på dig när du tittar på honom osv :D

2011-07-26 @ 21:30:59
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0