Svar

Postat av: mia
jasså? du tycker att Ella är bättre än picca? 
av det jag läste så tyckte jag iaf att piccaboo lät trevligare i sättet + ridningen
Svar: Men hallå? Så skrev jag inte! Jag skrev att hon var bättre än Picca på NH, dock var det ett litet skämt men jaa .. Piccabbo är trevlig, han är den underbaraste häst jag träffat och han kommer alltid ha störst plats i mitt hjärta, det är något jag har vetat sedan första gången jag såg honom. Och Ella är trevlig hon också, visst är hon busigare men hallå? Hon är en åttaårig tjej som inte blivit riden på ett bra tag, jag tycker hon har rätt att "busa" lite ibland.
Piccabbo*

Postat av: lisa
ursäkta men... är du rädd för henne eftersom att så fort hon flyttar sig så skyndar du dig under? 

eftersom att hästen värkar bli stressad av vattnet så borde du först hålla vattnet på ena benet tills hon slappnar av, och sedan gå upp på halsen sakta... vilket du inte gjorde.. :P tänkte bara tills nästa gång..
Svar: Hahahaha, nej jag är inte rädd för henne.. Jag "skyndade" mig under en gång , det var för att hon nästan klev på mig och jag hade inte så stor lust att få en mosad fot.
Tack för tipset, men jag vet det redan. Dock så hade jag ju redan duschat henne och hon var lugn. Filmen är från slutet och då vart hon stressad igen.



Blev bara lite irriterad på de där kommentarerna. Eller ja, jag vet inte men typ. Har ni blogg så får ni gärna kommentera den här, bara för att ja. Annars såååå aa jag vet inte haha..

Kommentarer
Postat av: Bea

De gånger Dino har varit nära att kliva på mig så brukar jag oftast inte flytta min fot, jag står ju här inte kan hon bara kliva på mig. Men du när hon väl klivit på mig så gäller det att inte flytta på foten. Men efter det så brukar jag flytta på hästens fot, eftersom det är jag som är ledaren jag vill att hon ska flytta sig för mig. Jag tillåter inte att hon klampar in på min zon på det sättet. Andra sätt kan gå bra men inte att kliva på mig.

2011-07-24 @ 11:56:07
URL: http://beabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0