Svar

Hur länge har du hållit på med hästar ? :)
Jag började rida när jag var ungefär sex år, så ca.9 år.

Hur många hästar har du haft ? :)
Jag har inte haft någon egen, men jag har två hästar jag tar hand om. Dock ska den ena flytta snart..

vem är din inspirationskälla inom ridsporten/hästhantering?
Bra fråga, som jag inte riktigt vet vad jag ska svara på.. Jag tycker att Linn Olsson har rätt tänk osv om hästar, hon är sjukt duktig. Hon är en liten förebild för mig, fast jag har ju aldrig sett henne "live" men ja..

varför trivs du så bra hos miriam?
Därför att det är bara vi där, jag + hennes familj. Jag tycker om att det är lugnt och att det inte är massa skitsnack. Sen så är Mia så härlig, hon gör typ allt för att jag ska trivas. Hon köpte fasiken en sadel så jag skulle slippa westernsadeln, haha! Nejmen, jag tycker om henne och hennes familj väldigt mycket, de är hur trevliga som helst!

hur vet du att piccabbo alltid kommer vara "the one" och att ingen kan ta hans plats i ditt hjärta?
Jag vet det bara. Han var den som lärde mig vad äkta kärlek var. Jag var nära att ge upp så många gånger med honom, men så fort jag såg honom så ångrade jag mig direkt. Han är mitt allt.
Hur fick du nys om Ella och Mia? (:
Det var mamma som berättade om dem för mig, jag vet inte riktigt hur hon visste det. 
Kmr du nånsin börja på ÖOR igen?
Som det känns nu, nej. Men vem vet? Ingen kan se in i framtiden. Jag saknar redan alla kompisar jag nästan bara hade tid att träffa där för jag har redan glidit isär från dem och jag saknar vissa ponnys, men det känns som om jag gjorde rätt val. Nu när skolan börjar ska jag bara fokusera på den och Ella, så kanske jag slipper tänka på Picca.

Favorit musik/låt?
Haha, ingen aning. Jag gillar typ allt!
hur många läsare har du per dag?
Jadu, det variera väldigt mycket. Allt från 30-70, haha..

vad är din besöksrekord?
81 :)

visst vet du att jag är bäst?
Jeeeeepp, visst vet du att jag är lika bra?

vad är din favoritfärg ( schabrak ) på ella?
Hon har ju inga schabrak än, men Mia har beställt ett vinrött och det tror jag hon kommer passa i!

om du fick en miljon vad skulle du göra med den då?
Bra fråga, haha. Jag skulle spara en stooor del av den. Men jag skulle nog köpa nya ridkläder och sen så skulle jag kanske köpa lite kläder? Haha, nej jag vet faktiskt inte!


Ni kan fortsätta ställa frågor, om ni vill. Men jag svarade på dessa nu, så kom igen och ställ mer frågor! :) Frågestund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0