Svar

ulrika vestin om Skärp till er, förfan!:
bra skrivet. tror däremot att det har blivit bättre på öor det senaste året. känns så i alla fall men jag är ju i och för sig aldrig där på kvällarna. men med tanke på¨att öors rykte har varit att det är störst bäst och vackrast som gäller så tror jag att det som sagt har börjat gå åt rätt håll. sköter du inte om picca längre???? lät som så i det du skrev.

Jo, det var ju inte bara ÖOR jag syftade på då men. Jag tror det är extremt svårt att ändra helt på det när det gäller ridskolor. Men jag hoppas många tänker om. Tack! 
Jadu .. Det är något jag inte har lust att skriva ut här ännu men det kommer senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0