Vattenkrig, skogspromenad och soool.

Som sagt, drog till Julia 11 sen runt 12 for vi till Alne. Hästarna stod inne, men Julia ställde Sudden i gången och borstade också mockade jag i boxen. Sedan kom Ramona och frågade om vi kunde ta ut Sudden och Greger , så då gjorde vi det. Och de blev sååååå glada, haha söthästar. Efter det fyllde vi vatten i hagarna, fotade och fikade.
Sen fick Julia världens idè och tyckte vi skulle gå och bada för det var dövarmt, men vi visste inte hur man gick ner till vattnet .. Eller det fanns en väg men folket stirrade sönder så vi våga inte gå där. Då tänkte vi gå genom skogen, och fyyy vad jag hatar skogen. Haha! Så jävulskt vidrigt. Vi vände om efter ett tag och gick och fikade igen , tjockisar .. Sedan hade vi vattenkrig men jag skrämde Julia också dog hennes ben så det varade bara i 2 minuter, sadface. Och tjoff så kom mamma och pappa och hämtade oss! Hämtade ut mitt objektiv och nu sitter jag här, ska gå och äta snart. Life is good, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0