Hemma i kalla Sverige!

Hej på er! Har ni klarat er utan min uppdatering? ;)
Skämt åsido så har vi haft 2 urhärliga veckor på Rhodos. Det har varit runt 30 grader i skuggan varje dag, fast två dagar så regnade det lite men vad skadade det?
Här hemma var det då inte så varmt när vi kom hem, haha. 27 grader ute när vi lyfte från Rhodos 02.00 inatt och imorse när vi kom hem runt fem var det 11 grader här, och jag hade shorts ... Bilresan gick hur snabbt som helst iaf! Sov en timma, vaknade och åt frukost, sov till Sundsvall också åt vi lunch där också sov jag därifrån hem. HUr härligt som helst!
Tillbaka till Rhodos. Vi har ju självklart solat & badat. Vi har varit på Lindos, 7 springs och fjärilsdalen (som sög..). Vi har ätit god mat. Spelat biljard, airhockey, pingis och kort. Vi har druckit cola, drinkar och milkshake.
Mer orkar jag inte skriva, bilder kommer så småningom :)

Kommentarer
Postat av: henny den bäste

ÄLSKA LINDOS (L)(L)(L)(L)(L)

2011-06-21 @ 14:11:08
Postat av: henny den bäste

ÄLSKA LINDOS (L)(L)(L)(L)(L)

2011-06-21 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0