Hm

Sitter här och är uttråkad och har ont i magen, super. Dessutom vaknade jag halv nio imorse, vad hände där liksom? Jaja, ska gå och fixa håret och ta på mig lite snyggare kläder kanske. Sex får vi främmande för vi ska fira syster :)

Dock vare inte det jag skulle komma fram till. Utan sommaren. Jag kommer inte att ha så mycket att skriva om då P är på bete från och med idag och jag kommer inte kunna hälsa på så ofta. Så min fråga till er är ska jag fortsätta blogga under sommaren och skriva vad som händer eller ska jag ta en paus under sommaren? Och nu tycker jag ni kan svara för jag vet att ni är ett bra par som sitter och läser ;) Tack på förhand.

Fast jag har kanske en grej på G så vi får see.



Kommentarer
Postat av: Anonym

FORTSÄTTTTTTTTTTTTTTTTTT

2011-06-21 @ 14:52:06
Postat av: Josefine

Forsätt! :D

2011-06-21 @ 22:12:33
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0