16/3 - Mys på Alne!

Hej där, bra med er? :)

Igår var jag äntligen till Alne, har bestämt emd Erica nu att jag ska ha varje onsdag sen ska vi se, blir antagligen någon dag till hoppas jag. Iaf, han har trampat sig på höger fram för några dagar sen och haltar, så att rida kom ju inte på fråga. Vi tog en mysig promenad i paddocken, tränade lite stanna också. Han vill gärna komma före mig då vi stannar, men det gick bra efter ett par gånger så det var ju härligt! Han fick sen gå in och äta hö medans jag tvättade såret. Lät honom stå inne eftersom Bajka var inne. Gav han kraftfodret och tro mig om jag blev förvånad när han nöjt slickade i sig nästan allt. Mineralerna och hela skiten, antar att det beror på oljan kanske? Aja, fikade med Julia också. Sen innan vi for hem stod jag och mös med P, han var så mysig.
Ni håller väl tummarna med mig att han blir hel snart så vi kan rida och ha kul? ♥


ska försöka fixa nya bilder oftare, lovar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0