Alleballe!

Varit och ridit lektion på ÖOR idag, dressyr med Allegro. Tror jag ridit han ca. 7 gånger nu? Haha! Men han är mys, gillar han. Man vet verkligen när man gör rätt och inte. Iaf, ibörjan körde vi lite bakdelsvändning i skritt, sen travade vi runt lite på volterna och tog lite galopp. Och gosh, han har aldrig gått så bra i galoppen (med mig då, eheh)! Dock var det bäst i höger varv men ändå. Sen körde vi skänkelvikning och förvändgalopp, gick ganska bra det!



Har inga som helst paintskills, så ja! Iaf ljusgrönt är trav, mörkgrönt galopp.
vi börjar vid C, trav, volt i hörnet, skänkelvikning, rakställ mellan konerna, halvhalt,
skänkelvikning, fatta galopp ur skänkelvikningen, förvänd galopp. :)

Imorgon drar jag till Alne vid halv fem. Ska ha lektion för Julia & Sudden, gå med Picca, mocka och fixa. Äta & fika (ovanligt?). Och hinner jag ska jag putsa tränset. Sen blire nog massa mys också, grymt!




Kommentarer
Postat av: henny

fan var det en volt där nere :O

ojdå det missade jag

2011-03-23 @ 15:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0