Depp..

I, I can walk a 1000 miles to be with you
Nothing is what it used to be

Älskade du, vad skulle jag göra utan dig? Jag klarar inte det här jävla avståndet. Jag orkar inte. Du fick mig stark. Du lyfte upp mig, varje dag. För det var så ofta jag kunde träffa dig. Jag saknar att ha dig här.
En dag i veckan? Fan heller. Jag orkar inte...

Jag har kämpat som fan med dig. Det ska inte bara kastas bort. Vi ska ju fortsätta vara ett team, u and me. En dag i veckan går inte längre. Saknade är för stor. Satan.




NU FIXAR VI DET HÄR ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det går!



Det känns hopplöst i början, but i know, det kommer fixa sig!<3

2011-03-23 @ 21:22:16
Postat av: sofiaaa

Klart det går!



Det känns hopplöst i början, but i know, det kommer fixa sig!<3

2011-03-23 @ 21:22:43
URL: http://sofiaamariaa.blogspot.com
Postat av: irina

Hej!

kul att se att Piccabbo verkar vara älskad! jag ägde honom innan erika.. skulle vara kul å höra hur det är med honom osv.

kram Irina

2011-03-28 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0