Saknar häst♥

Hej!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag vet inte vad jag ska skriva om när jag inte varit hos hästen och honom har jag ju inte träffat på en hel vecka imorgon, hur tråkigt är inte det? :( Saknar han skitmycket, ska höra med erica om jag kan fara dit på måndag. Sen blir det kanske att jag börjar ta honom på onsdagar, då kan jag rida med Julia och så, ska höra med erica det med, hahaha. Men jag mår bra, tror hästen mår bra. Erica har mest ridit ut nu i veckan tror jag & nu till helgen ska Ramona ha honom så då blir det kanske hårdträning för lilla hästen? Nejmen, han verkar ha blivit kompis med alla andra hästar där nu . Han hade blivit sparkad i lördags igen tror jag, men ytligt igen. Det var väl det jag ville säga, ni får hojta till om det är något särskilt ni vill veta eller så! :)


♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0