Konfirmerad, äntligen!

Tack allt underbart folk för detta år, det har varit sjukt kul. 
Fast det känns riktigt skönt att det är slut, men jag kommer sakna lägrena och allt folk. Att sitta på församlingshemmet i två timmar och vänta på att få åka till P kommer jag inte alls sakna. Kommer bli skönt att få sluta 14.00 istället för 16.00!
Idag var vi jättesöta och duktiga iaf, alltid. Jag fick en systemkamera, Canon EOS 300D, ganska grym endooo. Sen fick jag pengar, två hjärtan med en ängel på av kusinerna och en banangrej av ellen (haha, sötsyster!) .
Nöjd, dankeee.
Ikväll for vi till kanotcentralen runt åtta och grillade osv, tråkigt att alla inte kom men. Imorgon har vi gudstjänst då vi är hedersgäster, drygt fast nja.
Nu måste jag sova så jag orkar mig upp imorgon, måste hinna duscha, uscha - jobbigt :(
Har tagit massa bilder som kommer imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0