Låg form & övergångar

Hej där!

Tänkte passa på att skriva lite nu, sitter på skolan. Jag tycker vi har rast, så ja. Men drar till Alne med bussen idag, vet inte vilken jag tar. Ska prata med vår konfaledare och höra när jag får gå. Ska rida barbacka idag, ta det lugnt typ. Men hade tänkt träna mycket på att få låg form och även göra massamassa övergångar, skritt - trav, trav - halt, halt - trav osv. Få han uppmärksam och fokuserad helt enkelt! Känner mig ganska otaggad om jag ska vara ärlig, vill rida med sadeljäveln. Saknar den!!

Sen så går han ute dygnet runt nu, så behöver inte tänka på mockning och höet. Känns slappt. Får städa skåpet ist, och köra NH. Alltså sådant som jag tänkt göra ända sedan vi flyttade dit men inte hunnit. Blev mer taggad helt plötsligt, kommer bli bra. Ska mysa massor också, de är han värd. Och tvinga Julia att ta med kameran så kan vi fota när jag kör NH. Bra vaaa? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0