Piccabbo 25/5





Idag blev det promenad och mys med Picca. Det var tydligen en hovböld han haft men han är fortfarande inte helt 100, så det är ju tråkigt. Hoppas han blir bra innan nästa onsdag för jag vill hinna rida innan jag far till Rhodos eftersom han lär åka på bete när jag är borta ..

Men som sagt. Konfan slutade tidigare så jag var i stallet strax före fyra. Först fick Sudden äta och bli ompysslad sedan gick vi en bra bit på trottoaren med honom, sedan släppte vi ut honom och fyllde på vatten i deras hage. Hämtade Picca och gick först runt lite på planen, sedan borstade vi honom och då såg han så ledsen ut så jag skulle gå och plocka gräs medan Julia stod och borstade svansen på han. Han stod med grimskaftet runt halsen också gick jag, sen kom han efter och Julia bah, "jaha vad ska jag göra nu då ...?" haha , söthest!
Sen blev det lite oseriöst, han fick jaga gräs, nä men han fick gå runt lite också mös vi massa. Sen försökte vi ta lite seriösa bilder på han men det ville han inte!

Sedan åt vi och fixade hö, mockade planen och sedan kom papi. Dagen var grymt mysig :)



Julia & Sudden!

Kommentarer
Postat av: Alva

söta bilder ! :)

2011-05-26 @ 14:23:10
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0