But one thing is for sure, you're always in my heart

Känner att jag blivit ganska dålig på att blogga? Är inne i en ganska fin liten svacka (säg man så?) nu, därför jag inte bloggar. Tro mig, jag VILL, men jag vet inte om vad .. Har inte varit hos Ella sen i torsdags, känner mig lite elak mot henne men det är inte särskilt kul att rida nu. Det är ju liksom såhär, man kliver upp - kolsvart ute, är i skolan - ljust ute och sedan ska man hem och då är det kolsvart ute igen .. Då känns det inte vidare kul att dra till stallet, vara ensam i stallet, hämta hästen borta i en KOLSVART hage så man inte ens ser hästem bah jo. 

Den här veckan ska jag iaf försöka duscha henne, longera lite mer och sen till helgen ska jag rida! Inte nå vidare kul att rida när man kommer hem ändå för det är bara hårt på plan, då är det lika bra att ta henne i longerlinan. Eller jag kan ju skritta henne men jag har inte orkat än haha ..

Jaja, skolan har börjat igen efter en ganska bra helg. Längtar tills veckans slut, då är det helg och sedan prao hos Miriam och då börjar jag inte förens 10 = gött med sovmorgon!! Ska dock försöka ta mig dit runt åtta någon morgon och rida Ella när det kanske är någorlunda ljust. Annars får jag ta det efter "jobbet", men jag slutar ju fyra och då är det mörkt så vi ser väl :)

Nej, nu ska jag sluta tråka ut er. Ska se ponnyakuten, duscha och sedan hade jag tänkt hoppa i sängen så man kommer upp imorgon! Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Malva

Aww, söt häst :)



Fin blogg! ;)

2011-11-28 @ 22:21:04
URL: http://chewal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0