Ella 23/11

For till stallet så jag var där sex, började mocka åt Ella och när jag nästan var klar så kom Julia så då mockade vi alla boxar sen kom även Mia ut i stallet! Roligt att träffa henne, har inte träffat henne på flera veckor .. Så då stod vi och prata alla tre ett bra tag och sedan hämtade vi in hästarna.

Borstade igenom Ella och la på sadeln också tog jag ut henne i grimma på planen och tränade på att hon skulle stå stilla. Gick sådär, jag faila totalt så det blev bara ett stort fiasko av det - suck .. 
Hade tagit med godis som jag hade i fickan, dumt drag då hon bara börjar tigga som en galning! Nästa gång tränar vi utan godis, helt klart. 

Annars gick det ganska okej, när jag väl fått bort hennes huvud så hon stod normalt ;)
Julia skjutsade hem mig sen för mamma och pappa var i Bjästa. Nu ska jag ta och äta något och sedan sova, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Passa på att vara med på veckans blogg: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html

Lycka till :)

2011-11-24 @ 10:39:18
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0