Julstämning ♥

Sitter här, mamma håller på att ta fram tomtar och julmusik spelas i huset - julstämning ♥
Längtar som bara den till jul, är nog det bästa som finns! Allt är så mysigt, släktingar kommer, gomat, kalle ankas jul, julklappar, massa mys och det är bara så mysigt att vara med släkten - världens bästa släkt.

Nej, nog om det! Nu ska jag tagga om och åka till Ells så fort pappa kommer hem. Julia och jag ska ut och träna från marken med hästarna precis som igår, fast idag tar jag "longerlinan" och longerar lite så hon får springa litegranna! 
Känner på mig att det blir en lite senare kväll, drygt, men vad gör man inte för att hästen ska ha det bra? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0