Tiden rusar förbi, och ingen kan göra något.

Åh herregud, är det bara jag som tycker att allt går alldeles för snabbt? Skolan började nyss men ändå så har vi jullov snart, hur är det ens möjligt? Snart har man gått ut högstadiet också, haha. 
Helt ärligt så hatar jag att tiden går så fort, under skoldagarna är det ok men efter skolan kan det gå lite saktare så man hinner med allt och helgerna ska vi inte ens prata om - de går så ofantligt fort så man knappt hinner sova!

Jag tycker verkligen inte om att det går så fort .. Tänk - snart ska jag välja till gymnasiet och snart är det sommarlov och sedan pangbom så är det nytt liv, nya människor och ny skola! JAG VILL INTE. Inte än, tiden får inte gå såhär fort. Det borde nästan vara olagligt. 

Är det bara jag som tycker såhär eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



mIn frågestund slutar i kväll, så passa på och fråga massor med frågor innan dess.. Skulle bli jätte glad om du gjorde det;)



Fråga gärna om: favoritsaker, shopping, intresse,



Http// josefinedencoolaludvigsson.blogg.se

2011-11-20 @ 10:58:20
Postat av: malin

håller med dig fullt ut!

2011-11-20 @ 12:05:11
URL: http://nalmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0