Dagens fiasko, även kallat ridpass!

Haha, vad ska man säga? Ett gott skratt fick vi oss iaf! Ella tyckte det var jättekul med bommar och var hur taggad som helst. 
Då travade jag runt på volt och red över en bom sedan svängde jag direkt efter så att hon inte fick chansen att springa iväg vilket funkade superbra så då kunde jag börja rida över lite fler bommar osv. Det blev ingen hoppning som planerat då jag kände mig för osäker, för hon körde rodeo nämligen! Hon fattade galopp innan bommen, hoppade klumpigt över och började bocka och där satt jag som o_O haha.. Men jag höll inte på ramla av så det gick bra ändå, och drev jag på så gav hon sig tillslut.

Men jag hade ändå en ganska bra känsla idag, hon var någorlunda lugn och jag är nöjd över min fina tjej!
Julia har gjort en film från idag som snart är klar så ni får den senare, även bilder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0