Dagens och morgondagens planer

Ligger i sängen med Agnes nu, vi ska sova i samma säng. Ja, vi vet att det kan misstolkas men... Som sagt, vi åkte till Ella vid 14.15, hämtade Ella, red, mockade 5 boxar och vi dog, så till slut var det krig inne i stallet... Sist så fyllde vi alla hönät och blev hämtad vid 17.00. Kom hem, och medans Agnes duschade så försökte jag att träna med hennes hantlar. Vid 17.30 startade vi datorn och sedan typ 20 minuter senare åt vid gopizza och en timme senare, alltså runt 19.00 befann vi oss hos mig. Då tog vi en prommis till Kvantum och köpte chips, dricka, gurka och godis.

Nu kanske ni undrar varför vi köpte just en gurka? Jo, det är så att vi ska dippa gurka. Haha, men sen timme senare var vi hemma igen. Då blev det direkt att hacka och fixa alla smaskigheter och begav oss ner till mitt rum. Runt 21.00 snåret så såg vi på Irene Huss, som vi tyckte slutade grymt dåligt. Så ja, nu ligger vi bara här och ska väl sova snart eftersom vi ska på stan imorgon runt 12 snåret en snabbis och träffa Lelle. Blir ingen Sudden imorgon eftersom han är halt just nu och jag ska inte dit. Agnes hälsar att imorgon skriver hon om dagens ridpass, sov sött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0