Falsterbo 2012.

Gaah, gud vad jag längtar till nästa sommar!! Vi har planerat och velat åka ner till Skåne ett bra tag och sedan bestämde vi att vi ska dit nästa sommar, då sa jag lite på skämt att "då kan vi ju fara på Falsterbo Horse Show" och snälla föräldrar man har så gick de med på det. Kommer bara vara där en dag då vi ska hinna med mycket annan och vi ska även på Grönalund, Liseberg och Ullared så vi kommer göra av med bra mycket pengar ;)

Men en dag är det ju iaf, underbart. Ska börja spara pengar snart. Vi ska till Sundsvall nästa helg, alltså Hööks, Ikea, Birsta så nu sparar jag ju till det men direkt efter det börjar jag spara till Falsterbo!! Och nästa år i Januari så har jag betalat av klart till pappa så då får jag 500kr/månad igen så så då har jag planerat att lägga undan 200-300 kronor i månaden till Falsterbo. Även varje liten peng jag får bara för att kommer sparas, även det mesta jag kommer få på min födelsedag och i julklapp kommer sparas!

Vi ska ju som sagt på Ullared också, så jag lär väl köpa något hästrelaterat där med. Men det är ju alltid bra att ha överflöd med pengar! Det känns som det borde bli bra mycket, till Stockholm Horse Show förra året hade jag ca. 3000 tror jag? Och det sparade jag ju ihop på ca. 3 månader .. Dock så sålde jag ju min minidator så det bidrog ju till lite mer än hälften men jag har lite saker på G som jag kan tänka mig att sälja! 

På tal om det förresten, ingen som är intresserad av hästböcker från Pollux? Eller dataspel, dvd, fotoalbum osv. Jag har massaaa böcker till salu så det är bara att kommentera/mejla ([email protected]) om ni är intresserade! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0